首頁>演講稿>主持詞>五一小品劇本:校園精裝男親女愛

五一小品劇本:校園精裝男親女愛

白雲飄飄範文網 編輯:得得9

  五一小品劇本:校園精裝男親女愛

  五一小品劇本校園精裝男親女愛

  角色:小惠:虛榮心很強,較富有,愛穿名牌趕時髦,整天想找“白馬王子”的大學小女生

  袁圓:小惠的同宿舍兼好朋友,廣東話口音不正,性格純真的漂亮校花級女生

  阿log:性格猥瑣,咧啡,但心地很好,且很有小聰明,是較有名的青年志願者

  老表:阿log老表,性格戇直,傻氣,老實

  校草,校花各一,小強(蟑螂)用一道具充當

  第一場

  (播男親女愛主題曲)下午的校道上,小惠,袁圓各拿着一化妝鏡化妝

  小惠:拿,阿袁圓,五好話我五教精你,做女生一定要識扳靚,仲要每時每刻甘keep住最佳的狀態,你話一個五覺意迷住左個又有錢,又靚仔的白馬王子,我同你呢世都五使憂啦。(一直化着妝)

  袁圓:小惠,你講得好對,真系有個男仔跑緊過來

  小惠(停化妝,緊張狀向前望)系?系邊度?

  舞台外傳來一個聲音:小強,米走啊,小強,

  阿log衣杉不整,戴着一條毛巾,口含着牙刷,一隻手拿着一個杯衝出舞台索曬氣喊:小強,我話左你幾多次,俺俺睡完雁覺五好周圍走,哎,你又想去邊啊?翻來啊!

  小惠:衣呀,呢個都算系男人來噶咩?褲鏈都未拉好就跑出來,甘鶻突的人都有噶,哎喏,仲行緊埋來添(小惠故意縮在圓身後,阿log透過氣行過來)

  阿log:靚女後面個女的,五好亂郁,鎮定,鎮定,小強就系你的腳旁邊,拿,有事慢慢講,千其五好亂郁,我過緊來,好快~~好快就無事噶啦,拿,拿

  聽話啊,小強

  圓:你穩么也啊?么小強啊?

  log:米郁,小強系你只鞋上面!!

  惠見到一隻蟑螂在鞋上呼叫:啊~~~咔咋啊!!!!(小跳起來,小強立刻逃跑)

  log(驚呼)::喂。(撲過去想抓小強,小強已經逃離現場),喂(指遠方),你呢只小強零舍調皮的,好,你又去鋪!不過你鋪還鋪啊,今晚十二點之前你好翻來啊下,五系細老都無面比啊(轉身想走)

  小惠:喂,你米走住

  log:阿小姐,你又咩事干啊又?

  惠:你啊,你,光天化日之下居然縱容一隻咔咋污染環境?你五准走啊你,

  我只”amanu”俺先就被你的”小強”污染左,我五理啊,你要賠翻錢比我!

  log:阿小姐,我林你要搞清楚呢件事先,拿,小強就系同我兄弟,我剛才叫左你五好郁,你又五聽,家下嚇親我小強,我都未問你拿精神損失費,你反而話要我賠錢,你有無搞錯啊?

  惠:你有無甘鶻突啊?同只咔咋做兄弟?咔咋專門污染環境,害蟲來過喔?

  Log:拿,小姐,我五准你甘話我小強,小強話曬都系同我出生入死的好兄弟,就憑你剛才講過的說話,我可以告你誹謗

  惠:你都柒線的,拿,袁圓你剃呢種真系柒線鶻突老的典範啊,算啦,我地走,五好同呢種人講甘多也,晒晒我地的時間。

  圓:哦

  log:(攔住她們)米走住,哦,原來靚女你叫袁圓啊?我叫阿log,以後多多指教喔(手伸向袁圓)

  小惠抓回圓的手:你只甘的變態老啊,縮開你只死鶻突手啊,你褲鏈都五拉好就走出來,只手都五知又無嗨過只咔咋,成只手都系屎甘,瀨哈氂想吃天鵝肉,米掂埋來啊,告你性騷擾的。

  Log:你有無搞錯,我識女仔關你么也事。就憑你剛才的說話,我更有理由相信,呢個世界的恐龍仲未絕種,而你無疑就系渠地的後代!

  惠:你只鶻突老認咔咋做兄弟,我地更加無疑甘相信系渠地的後代啦,瀨哈氂!

  Log:哼,你,好男不與女斗

  惠:哈,我地好女不與男爭啊(轉身而退場)

  Log:哼,你剃住來,我阿log對天發誓,一定將你呢只哥師拉打敗,逞救蒼生!

  哼(另一邊退場)

  第二場

  惠與圓還是在校道

  惠:今日真系出師不利,一早出來居然遇着夠屎,你聞五聞到枕屎臭味啊而家都

  仲系度啊?

  圓:無啊,我聞五到喔

  惠:好彩我地走得快咋,五系比渠吃左都五知,吾,米啦,都系噴點香水先在行啦!(拿出香水周圍噴)

  這時另外一邊一個大帥哥校草在另一行出舞台

  圓:小惠,渠米就系我地學校的第一校草唐俊?

  惠:嚇?做也,做也(惠馬上擺個優美pose站在圓前)

  校草走過來,圓留在原地,惠迎過去,相聚在舞台中間

  校草:啊,呢位靚女,請問學生舞廳點去啊?

  惠馬上再靠近去

  惠:哦,你想去學生舞廳,講出來好複雜的,我有時間啊,不如我帶你去啊

  草:哦,甘五該曬你喔,靚女,你真系好人啦

  惠:好,你等我一陣啊,(對後面的圓),阿袁圓啊,我而家有點事,你自己翻宿舍先啦,